Nabavu novog osobnog vozila za službene potrebe
POZIV ZA DOSTAVU PONUDE
za nabavu novog osobnog vozila za službene potrebe
Centar za pružanje usluga u zajednici Ivanec, po prethodnoj suglasnosti Ministarstva rada, mirovinskog sustava, obitelji i socijalne politike KLASA: 404-01/24-01/84, URBROJ: 524-08-05-02/3-24-2 od 05. srpnja 2024. godine, pokrenuo je postupak jednostavne nabave sukladno Pravilniku o jednostavnoj nabavi Centra za pružanje usluga u zajednici Ivanec za nabavu novog osobnog vozila za potrebe obavljanja djelatnosti.
Prilozi:
- PODACI O NARUČITELJU
Naziv naručitelja: Centar za pružanje usluga u zajednici Ivanec (u daljnjem tekstu Naručitelj)
1.2. Adresa Naručitelja: Pahinsko 6, 42240 Ivanec
1.3. OIB Naručitelja: 03530904023
1.4. Iban Naričitelja: HR1623900011100014794
1.5. Broj telefona Naručitelja: 042/770-900
1.6. Adresa elektroničke pošte: czpuzivanec@gmail.com
1.7. Odgovorna osoba Naručitelja: mr. Stanislava Erdelja, dipl.soc.radnica, ravnatelj
1.8. Ime i prezime osobe za kontakt: Nikolina Komorčec, tel: 042/771-913
1.9. Evidencijski broj nabave: 8-2024
1.10. Vrsta postupka nabave: „postupak jednostavne nabave“
1.11. Procijenjena vrijednost nabave: 14.400 € (bez PDV-a)
Temeljem članka 76. Zakona o javnoj nabavi (NN 120/16) ne postoje gospodarski subjekti s kojima je naručitelj u sukobu interesa.
- PODACI O PREDMETU NABAVE
2.1. Opis predmeta nabave
2.1.1. Predmet nabave: nabava novog osobnog vozila za službene potrebe, vozila niže klase prema troškovniku u prilogu ovog Poziva.
2.2. Količina predmeta nabave
Procijenjena količina navedena je u troškovniku kao prilog i sastavnom dijelu Poziva za dostavu ponuda.
2.3. Tehnička specifikacija predmeta nabave
Nalazi se u prilogu Poziva za dostavu ponuda (ponudbeni troškovnik) i sastavni je dio Poziva
2.4. Mjesto isporuke
Centar za pružanje usluga u zajednici Ivanec, Pahinsko 6, 42240 Ivanec
2.5. Rok isporuke
30 dana od dana sklapanja Ugovora
- ODREDBE O SPOSOBNOSTI PONUDITELJA
3.1. Dokazi sposobnosti
Ø pravna i poslovna sposobnost (upis u sudski, obrtni, strukovni ili drugi
odgovarajući registar), ne starije od 90 dana od dana otvaranja ponuda
Ponuditelj može dostaviti neovjerenu presliku.
- PODACI O PONUDI
4.1. Sadržaj i način izrade ponude
4.1.1. Ponuda mora sadržavati:
- popunjen i ovjeren obrazac ponude Ponudbeni list (obrazac 1)
- popunjen i ovjeren obrazac troškovnika (obrazac 2)
- dokaz sposobnosti iz točke 3 ovog Poziva
4.2. Način, mjesto i vrijeme dostave i otvaranje ponuda
4.2.1. Ponuda se dostavlja u zatvorenoj omotnici osobno ili poštom na adresu naručitelja
Centar za pružanje usluga u zajednici Ivanec, Pahinko 6, 42240 Ivanec uz naznaku: Ponuda za nabavu novog osobnog vozila „NE OTVARAJ„
4.2.2. Na omotnici ponude moraju biti naznačeni i naziv i adresa ponuditelja
4.2.3. Krajnji rok za dostavu ponuda je 02.09.2024 do 12 sati. Ponude koje stignu poslije ovog roka, bez obzira na način dostave biti će neotvorene i vraćene pošiljatelju.
4.2.4. Otvaranje ponuda nije javno.
Otvaranje ponuda od strane povjerenstva biti će 02.09.2024 u 13h.
4.3. Način izračuna cijene za predmet nabave, sadržaj cijene, nepromjenjivost cijene
4.3.1. Cijena u ponudi treba biti izražena u eurima i bez PDV-a. Cijena ponude piše se brojkama. U cijenu ponude moraju biti uračunati svi troškovi, takse i ostala davanja te eventualni popusti na cijenu ponude bez PDV-a, ukoliko ih ponuditelj daje (u cijenu moraju biti uključena sva davanja do registracije vozila, uključujući posebni porez na cestovna vozila). Cijena ponude se izražava za ukupan predmet nabave.
4.3.2. Porez na dodanu vrijednost posebno se iskazuje
4.3.3. Ponuda treba biti izražena u eurima
4.4. Kriterij odabira najpovoljnije ponude
4.4.1. Kriterij odabira najpovoljnije ponude je najniža cijena.
Najpovoljnija ponuda je valjana ponuda sposobnog ponuditelja, pravodobno dostavljena, koja nije isključena iz postupka nabave i ispunjava kriterije za odabir gospodarskog subjekta te koja nije neprihvatljiva ili neprikladna i koja ima najnižu cijenu. Ako su dvije ponude ili više ponuda jednako rangirane prema kriteriju za odabir ponude, Naručitelj će odabrati ponudu koja je zaprimljena ranije.
4.5. Rok valjanosti ponude
4.5.1. Rok valjanosti ponude treba biti najmanje 90 dana od krajnjeg roka za dostavu ponude.
Naručitelj neće prihvatiti ponudu koja ne ispunjava uvjete i zahtjeve vezane uz predmet nabave iz ovog Poziva.
- OSTALE ODREDBE
5.1. Donošenje odluke o odabiru ili poništenju
Nakon zaprimanja suglasnosti Ministarstva rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike na provedeni postupak jednostavne nabave donosi se odluka o odabiru najpovoljnije ponude i nakon toga se zaključuje Ugovor.
Ukoliko Ministarstvo uskrati suglasnost, Centar je obvezan poništiti postupak jednostavne nabave.
5.2. Obavijest o rezultatima predmetne nabave
Pisanu obavijest o rezultatima predmetne nabave Naručitelj će dostaviti ponuditelju u roku od 15 dana od dana zaprimanja ili uskraćivanja suglasnosti od Ministarstva.
5.3. Rok, uvjeti i način plaćanja
Rok plaćanja je po uspješno izvršenoj primopredaji, 30 dana od dana ispostavljenog e-računa. Na e-računu obavezno naznačiti broj ugovora. Račun se ispostavlja na adresu Centra. Plaćanje vrši Ministarstvo na žiroračun ponuditelja. Plaćanje predujmom nije dozvoljeno.
Sukladno Pravilniku o provođenju postupaka jednostavne nabave na obavijest o izboru najpovoljnijeg ponuditelja, ponuditelju koji nije izabran nije dopuštena žalba
Predstavnik povjerenstva
Asja Supančić Balog
Prilozi: